Марко Ткачук
Марко Ткачук, генеральний директор компанії IDS Borjomi (виробник бутильованої води для брендів «Моршинська», «Миргородська» та інші), випускник Бізнес-школи ЛІМу 2000 року ( спільна українсько-американська програма МВА), визнаний найефективнішим СЕО країни. Лідер рейтингу Forbes-2013 впевнений, що стабільність і спокій менеджерам протипоказані: «…Мене хвилює сьогодні… рівень освіти в нашій країні, який тісно пов’язаний з рівнем культури. Зниження одного й другого призводить до відомих наслідків – зменшується народжуваність, зростає алкоголізм, люди не слідкують за своїм здоров’ям. А все тому, що ми неосвічені. Точніше, у нас є знання, але не ті, котрі потрібні сьогодні. Топ-менеджеру, перш за все, потрібні освіта, амбітність, висока мораль і досвід».