Як організувати
ЕФЕКТИВНИЙ БРЕНД-МЕНЕДЖМЕНТ
підприємства?!
22 жовтня
майстер-клас бізнес-консультанта
СТАНІСЛАВА ЯЦЕНТЮКА
У ПРОГРАМІ:
Як зробити бренд – БРЕНДОМ? Ключові елементи бренду та результативна сутність процесу.
Покроковий план… Збір маркетингової інформації, як перший крок до успіху. Як провести ефективний маркетинговий аналіз?
БРЕНДИНГ, як основа стратегії розвитку бізнесу. Прийняття рішень у брендингу і розробка його маркетингових стратегій. Ефективне позиціонування бренду на ринку (методики BrandKey & Brand positioning statement).
Маркетинговий план БРЕНДУ. Ключові складники та системна модель стратегічного бренд-менеджменту підприємства. Як здійснити інтеграцію комплексу маркетингу в процесі реалізації стратегії брендингу підприємства?
Контролінг та аналіз ефективності у БРЕНД-МЕНЕДЖМЕНТІ - практичне застосування. Модель "GAP - розриву бренду" (Brand’s GAP) та її практичне застосування.
СТАНІСЛАВ ЯЦЕНТЮК – тренер-консультант Бізнес-школи Національного гірничого університету (м. Дніпро), МВА (ЛІМ / Wayne State University, США), к.е.н., PhD (тематика дослідження: «Організаційно - економічний механізм формування та розвитку брендів продукції промислового підприємства»).
Понад 17 років практичного досвіду на посадах директора з маркетингу, начальника відділу маркетингу, проект-менеджера та консультанта з інвестиційних проектів. Створив, вивів на ринок та розвивав відомі національні корпоративні та продуктові бренди ("Світоч", "Артек", "Хрум", "Таврія", "Inkerman", "Флінт", "Козацька розвага", "Perekop bromine" та інші)
ВАРТІСТЬ УЧАСТІ У ТРЕНІНГУ - 450 грн.
За умови реєстрації до 14 ЖОВТНЯ - 350 грн.
За умови реєстрації до 20 ЖОВТНЯ - 400 грн.
УВАГА!!! Для ВИПУСКНИКІВ успіх програм ЛІМу – 350 грн.
Детально про
умови участі:
керівник Бізнес-школи Львівського інституту менеджменту
тел.: (032) 241 90 50
E-mail: mba.lviv@gmail.com